Verzending

1. Hoe verzenden jullie HairMax laserapparaten, haarverzorgingsproducten en accessoires?

Bestellingen van HairMax laserapparaten worden verzonden via DPD (met handtekening vereist). Alle accessoires en haarverzorgingsproducten worden verzonden via DPD of Royal Mail (zonder handtekening vereist). Zie onze volledige bezorgpagina voor meer algemene informatie over verzending.

2. Welke verzendopties zijn er voor HairMax laserapparaten? Kan ik mijn bestelling versnellen?

We bieden 2 verzendopties voor alle HairMax laserapparaten. Standaardleveringen zijn GRATIS en worden geleverd binnen 2 tot 4 werkdagen. De volgende dag levering is beschikbaar tegen een kostprijs van £5,95 (GRATIS VOOR ALLE LASERS) en maakt gebruik van een getraceerde koeriersdienst voor de volgende dag om te zorgen dat het op tijd aankomt. Om van deze service gebruik te maken, moeten bestellingen vóór 14:00 uur op een werkdag worden geplaatst. Bestellingen die op zaterdag of zondag worden geplaatst voor levering de volgende dag, worden op maandag verzonden en op dinsdag geleverd.

3. Hoe lang duurt het voordat ik mijn HairMax laserapparaat bestelling ontvang?

Zodra het pakket is vrijgegeven, worden standaardleveringen binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd. De volgende dag levering is beschikbaar tegen een kostprijs van £5,95 (GRATIS VOOR ALLE LASERS) en maakt gebruik van een getraceerde koeriersdienst voor de volgende dag om te zorgen dat het op tijd aankomt. Om van deze service gebruik te maken, moeten bestellingen vóór 14:00 uur op een werkdag worden geplaatst. Bestellingen die op zaterdag of zondag worden geplaatst voor levering de volgende dag, worden op maandag verzonden en op dinsdag geleverd.

4. Moet ik tekenen voor mijn HairMax pakket?

Bestellingen van apparaten die via Parcelforce worden verzonden, vereisen een handtekening bij levering, tenzij de klant voorafgaand aan het plaatsen van de bestelling heeft verzocht dit te laten vervallen. Zodra het pakket met een handtekeningvereiste is verzonden, kunnen wij deze vereiste niet meer verwijderen tijdens het transport. Parcelforce doet maximaal 2 afleverpogingen voordat het pakket wordt teruggestuurd naar de afzender.

5. Ik heb enkele dagen geleden een bestelling geplaatst en heb deze nog niet ontvangen?

Onze excuses voor het ongemak. Bel alstublieft het klantenserviceteam op 01625 533588, maandag tot en met vrijdag, tussen 9.00 en 17.00 uur, en een HairMax klantenservice specialist helpt u graag met het traceren van uw bestelling.