Betalingsinformatie

1. Hoe kan ik bevestigen dat mijn bestelling is verwerkt?

Wanneer een bestelling wordt geplaatst, ontvangt de klant een e-mailbevestiging met het bestelnummer. Zodra het pakket vanuit ons magazijn wordt verzonden, ontvangt de klant een trackingnummer in een aparte e-mail.

2. Als ik geen creditcard heb, welke betaalmogelijkheden zijn er dan voor mij?

Wij accepteren betalingen via cheque, betaalbaar aan Saks Brand Management Ltd. Voor verdere hulp kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 01625 533 588 van maandag tot en met vrijdag, tussen 9.00 en 17.00 uur.

3. Zijn mijn creditcardgegevens veilig wanneer ik telefonisch of online bestel?

Ja, onze website beschikt over een zeer beveiligde creditcardverwerkingsgateway om de creditcardgegevens van onze klanten te beschermen, en we gebruiken een beveiligde gateway bij het afhandelen van telefonische bestellingen.

4. Ik heb onlangs een bestelling geplaatst en heb geen e-mailbevestiging ontvangen.

Zodra de bestelling succesvol is verwerkt, worden de bevestigingsgegevens automatisch per e-mail naar de klant gestuurd. Controleer uw spamfolder als u geen e-mail van HairMax.co.uk in uw inbox heeft ontvangen. Als de bestelling telefonisch is geplaatst en er geen e-mailadres is opgegeven, zal de HairMax-medewerker het bestelnummer mondeling doorgeven ter bevestiging. Voor verdere hulp kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 01625 533 588 van maandag tot en met vrijdag, tussen 9.00 en 17.00 uur.

5. Accepteren jullie bestellingen met betaling bij aflevering (COD)?

Wij accepteren geen bestellingen met betaling bij aflevering. Wij accepteren alle gangbare creditcards (Visa, M/C en Amex). Ook accepteren wij betalingen via PayPal. Voor verdere hulp kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 01625 533 588 van maandag tot en met vrijdag, tussen 9.00 en 17.00 uur.

6. Wordt mijn bestelling sneller verwerkt als ik direct naar het kantoor bel of als ik online bestel?

Beide bestelmethoden zijn even effectief en efficiënt.

7. Wat is inbegrepen bij de aankoopprijs van een HairMax laserapparaat?

Alle HairMax laserapparaten worden geleverd met 2 jaar fabrieksgarantie en een 6 maanden niet-goed-geld-terug-garantie (minus 20% herbevoorradingskosten).